Naberanie svalovej hmoty


Rast svalovej hmoty si vyžaduje dôsledný prístup, a preto predchádza samotnému tréningu osobná odborná konzultácia s vysvetlením základných princípov pre najlepšie výsledky pri cvičení. Pri prvotnej analýze tela si všímame hlavne somatotyp klienta. Určenie telesného typu nám pomôže pri správnom výbere tréningových princípov a stravy, prípadne doplnkov výživy. Pri začiatočníkoch odporúčam vykonať aj meranie pomocou našej špeciálnej váhy analýzu telesných proporcií, kde vieme presne určiť podiel svalovej hmoty, percento tuku, vody a hmotnosť kostí ako aj množstvo vnútorného tuku. Tréning je zostavený podľa vyspelosti cvičenca, pričom na začiatok odporúčam vždy používať pri cvičení vlastnú váhu tela alebo malé záťaže. Rast svalovej hmoty má určite špecifiká, na ktoré si treba dať pozor, aby sa človek vyvaroval zraneniam. Základným faktorom je čas. Každá zmena má byť postupná, aby nové svaly mali vysokú hustotu a kvalitu a zároveň aby zosilneli aj šľachy, ktoré nás chránia kĺby pred zranením.

Pre všetkých našich klientov máme v ponuke na našom eshope produkty za najlepšie ceny. Ku každému doplnku výživy Vám dáme osobné odporúčania a vyberieme ten najvhodnejší pre Vás. S nami dosiahnete svoje ciele rýchlo a bezpečne! Viac v našom eshope Fitpoint.